sobota 24. června 2017

KONEC TÝDNE

Konec týdne je pro mě již pátek. To proto, že po pátku se vše kazí! Ale to se snad změní. 

VÁHA

-Pátek = 65 kg 

-Sobota = 67 kg

SOUHRN INFO

Po celý tento týden jsem vůbec necvičila. Proto jsem se dovtípila, že mi váha moc neklesne a heleďme! Váha klesla o 5 kg. I přesto stále cítím, že jsem předtím byla hubenější. Ještě aby ne, když jsem cvičila až se ze mě lilo! Ten rozdíl je tak patrný, že vám můžu potvrdit, že bez cvičení to prostě NEJDE! 
Jak jste si mohli všimnout dnes mám 67 kg. Nedivím se. Jedla jsem víc jak za celý týden. Ale věřím, že to není nic strašného a půjde to zase dolu. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj Motýlci.  Co takové cvičení?  Jdeme na to! Vem si energii z toho svého tlustého špeku a jdeme na to!  https://www.youtube.com/watc...