pátek 7. července 2017

JÁ UŽ FAKT NEVÍM = JAK JÍM?

Vážně už netuším co sakra jsem!
Jím 3 x denně, lépe to prostě nejde. Nebudu lhát, ale jím víc než bych musela. I přes to to nejsou nějak velké porce.

Ráno máme vždycky chleba s čímkoliv chceme. Je tu se mnou brácha, takže si to s něčím dát musím. A hlavně. Ti lidi tady jsou tak milí a spousta věcí je tu domácí, např ten chleba. Takže si dám marmeládu, sýr, nebo šunku.

Na začátku jsem jedla jeden malý kousek chleba (Ve Švýcarsku nemají náš klasický chleba), ale teď jím dva. Zase to zlepším...slibuji.

Obědu je vždycky maso na mnoha způsobů. To si dávám vždy jen jeden kus. Prostě co nejméně. K tomu jsou: brambory, nebo rýže, špagety,...nic moc tučného. Takže pohoda. Jo a ještě je k tomu hlávkový salát, který si dávám a snažím se jím zabrat co největší plochu talíře, abych neměla velké oči a pak taky zelenina.

Večeře je...no jo, nevzpomínám si. Včera byl např. jogurt s ovocem a chlebem. Myslím si, že jsme měli i špagety...ach jo.

No nic. Jsem tu asi čtyři-pět dní pokud se nepletu a je to tu fajn. Mám du docela dost času tak budu cvičit.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj Motýlci.  Co takové cvičení?  Jdeme na to! Vem si energii z toho svého tlustého špeku a jdeme na to!  https://www.youtube.com/watc...