neděle 2. července 2017

NA BRIGÁDĚ

Ahoj.
Hlásím se vám z jiné zemi. Jsem ve Švýcarsku na farmě. Mam tu tak trochu brigádu. Snažím se tu s lidmi komunikovat, ale nikdy nevím jak začít. Ach ta němčina 😁. Dnešek byl dlouho krátký. Od včerejška ráno jsem do teď vzhůru jelikož v autobuse se spát nedá....ach jo...proč vám říkám tak nepodstatné věci??

Tak k věci.
Před bráchou jsem musela sníst chleba s řízkem od mamky (pokud něco nesnáším tak je to studené maso)
Snídani jsem odmítla čímž jsem si to posrala, jelikož jsem musel pak dojíst řízek co nám zbyl.
Pak jsem měla cocacolu zero a asi 5 bramburku.
Dále čokoládovou sušenku, což jsem nemusela jíst, ale jsem kráva.
A večeře bylo grilované maso, rajče, amer. Brambory, salát.
Bylo toho málo a byla to aspoň zdravá večeře.


Ptáte se, kde je mé veganství ? No rodiče mi řekli, že aspoň přes to Švýcarsko budu jíst normálně.
Ptáte se proč ta sušenka...jo na to se taky ptám.

Zítra to bude lepší. Už vím jak to tu s jídlem chodí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj Motýlci.  Co takové cvičení?  Jdeme na to! Vem si energii z toho svého tlustého špeku a jdeme na to!  https://www.youtube.com/watc...