pondělí 12. června 2017

Vítám tě tu!
Jsem pro-ana. Založila jsem si tento blog, protože to sama nezvládám. A ráda bych vám řekla svojí cestu k tomuto stylu života.

Už od sedmé třídy jsem se snažila zhubnout, cvičit, držet diety. Ale jídlo bylo prostě silnější než já. Všechny metody hubnutí mi vydrželi jen krátkou dobu. Jako když se ponoříte pod vodu. Na začátku jste nadšení z podvodního světa, ale pak vám začne docházet kyslík. Přesně tak to bylo s každým pokusem zhubnout.

Koncem deváté třídy byl pro mě začátkem. Ještě jsem nevěděla co to PRO-ANA je - začala jsem vymezovat jídlo. Odstranila jsem sladké, i když jsem si párkrát něco dala a hlavně, co jsem dala úplně pryč bylo pečivo. Zhruba za dva měsíce jsem zhubla deset kilo. Ano. Cvičila jsem, ale ne pravidelně, ani správně, Došlo mi, že to kvůli jídlu jsem byla tlustá. když jsem přišla na internát zhubla jsem další dvě kila. A pak už to dolu nešlo.  

V půlce prváku jsem se snažila jíst co nejmíň, dozvěděla jsem se, že existuje životní styl pro-ana, ale nedařilo se mi. A pak...přišel týden, kdy jsem zhubla 5 kg !!! Byl to dokonalí pocit. Jídelníček byl docela v pohodě. Snědla jsem půlku oběda ve škole a večer trochu zeleniny. A cvičila jsem cca 1 hod denně.

-Samozřejmě přišel pád. Za další týden jsem to vše přibrala zpátky, a to jen pro to, že jsem byla nenažrané prase. 

--Teď se o to snažím znova !!!! A PODAŘÍ SE MI TO !!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj Motýlci.  Co takové cvičení?  Jdeme na to! Vem si energii z toho svého tlustého špeku a jdeme na to!  https://www.youtube.com/watc...