pátek 16. června 2017

Vítám tě. To jsi ty? Jsem ráda, že tu jsi. 
-------------------------------------------------------

Tento týden, byl zkažen. Dařilo se ráno, odpoledne, ale večer ne. Dnes je to jiné. Dnes se daří. Dnes je dobře.

Je pátek 16 června a já cítím, že je to můj odrazový můstek. Cítím, že se mi začne dařit. Vlastně, už se začalo dařit. Vybudovala jsem si základy. Mám prostor pro to vyhýbat se jídlu. Jediné, co mě může porazit jsem já sama, protože nikdo jiní mi nebude nutit jídlo. Od dneška si za to budu moc sama. Teď je to čistě na mně jestli si jídlo dám nebo ne.

Abych to lépe vysvětlila. Každý pátek budu držet půst, o kterým bude každý vědět. Hlavně tedy rodiče. Nebudou mi nutit jídlo, dokonce se ke mně přidá i táta. Je to rozdíl půst a hladovka. Zatímco hladovku budu držet pár dní v týdnu, půst budu držet jeden den. O hladovce nesmí nikdo vědět, o půstu vědět můžou. Hladovku držím za jiným účelem než půst, jen tak mě můžou nechat být. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teď už jídelníček:


- 3 žvýkačky  





2 komentáře:

  1. O tom pustu to máš fakt dobrý nápad určitě to vyzkouším taky

    OdpovědětVymazat

Ahoj Motýlci.  Co takové cvičení?  Jdeme na to! Vem si energii z toho svého tlustého špeku a jdeme na to!  https://www.youtube.com/watc...